Lupoline 2314 biustonosz push-up
Lupoline to renomowany, polski producent wysokiej klasy bielizny, który rozpoczął swą przygodę na rynku bieliźniarskim w Łodzi w 1992 roku.
Lupo goni za trendami modowymi, spełniając wszelkie standardy i proponuje szeroki asortyment topowych kompletów bielizny, zarówno pod względem kolorystyki, jak i fasonów oraz użytych tkanin. Mięta, morela, fuksja? To nie przedstawiciele flory - to modne u Lupo kolory!
Bielizna Lupo jest produkowana w kilkudziesięciu modelach - w ofercie znajduje się ogromny wybór biustonoszy - także dla pań karmiących piersią, majtek - głównie fig, piżam, kostiumów kąpielowych, koszulek - również ciążowych i do karmienia oraz peniuarów, szlafroków czy kompletów.
Oferta Lupo jest skierowana dla kobiet ceniących sobie przede wszystkim wygodę, styl, wysoką jakość wykonania oraz przyjemność użytkowania, gdyż tylko dzięki wygodnej, idealnie dopasowanej bieliźnie jesteśmy w stanie pokochać siebie jeszcze bardziej i czuć się świetnie w swojej skórze. Dzięki Lupoline możemy poczuć się seksownie na co dzień.
Od wieków wiadomo, że dobrze dobrana bielizna to najlepszy przyjaciel każdej kobiety - idealnie dopasowany, ten niezbędny element garderoby może sprawić, że poczujemy się wyjątkowo w swoim ciele. Lupo line dba o komfort i samopoczucie swoich klientek, oferując im wysokiej klasy, wygodną bieliznę, wykonaną z doskonałej jakości surowców włókienniczych, które są niezwykle miłe i przyjemne w dotyku.
Oferta marki jest skierowana dla wszystkich kobiet - niezależnie od wieku i rozmiaru, bowiem Lupo Line ma w swojej ofercie ogromny wybór wszelkiego rodzaju bielizny w bardzo szerokiej rozmiarówce. Biustonosze zaczynają się na literce A, kończąc się na H, o obwodzie biustu od 70 do 95, natomiast koszulki oscylują w rozmiarach pomiędzy 36 a 48. To dzięki nieszablonowemu podejściu producenta, idealnie dobraną bieliznę mogą tutaj znaleźć niemalże wszystkie kobiety, a nie tylko katalogowe jak w przypadku konkurencyjnych marek. Lupoline kocha wszystkie przedstawicielki płci pięknej, dlatego też słucha głosu ulicy, a nie wybiegu, dzięki czemu zyskuje sobie coraz większą rzeszę oddanych klientek, które nie zamienią produktów Lupo na nic innego!